Eile õhtul võis Saku Selveris näha kastide viisi riknenud mureleid, mida soodushinnaga 7,99 inimestele pakuti.
Kuidas selline kaup üldse müüki paisati, tekitas ostjates tõsist hämmingut, tegemist ei ole ühe riknenud marjaga vaid pikalt “oma elu elanud” kaubaga.
Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski:
“Tegemist on äärmiselt kahetsusväärse kaupluse poolse veaga, kus müügisaali on jõudnud riknenud kaup. Viga on tingitud töötajast, kes jättis oma tööülesanded täitmata. Võtame antud intsidenti väga tõsiselt, kuna hooletu suhtumine ei sobi Selveri põhiväärtustega. Vabandame klientide ees. Juhime tähelepanu, et ebakvaliteetse kauba ostu korral hüvitab kauplus selle infoletis ostukviitungi või Partnerkaardi alusel.”